sONg frOm tHe hEARt =)

Wednesday, January 5, 2011

selamat tinggal teman2 kuh =(

Haaaaa .. neh na story sket la yea .. hrni sungguh poun da 2 hari masok keje slpas blk cuti sem , kami rs cam blur jea . aku lak taley na bukak mata . ngantoknya lahaiii .. maklumlah kat umah tdoq 3am bgn 3pm . kt cni bgn awaii kui 7.45am da kna masok keje (wlupon sblh uma jea) . ms tgah buat kes , ttbe membe2 kt luau mjerit cam napak antu terutama kak sheera la . aku da dapat agak da ape yg blaku . wow ! sungguh tepat jangkaan kuh . van biru memasuki perkarangan umah . aku wat tatao jea . pastu da siap buat kes sibok r amek buku cross aku , gun chart , flip chart ( hendak disemak) . dgr r pap kena marah dgn puan . kebetulan aku , SN yg na check . kena bebel plak daa . "buku awak pon minom air jugak ke ?" dah sudah . kak su da gelak jea neh . cehh .. pastu da le kena bebel pasal kerja , kena bebel plak pasal umah . dikatanya mcm uma keje kontrak . ade ke patot wahai teman2 ? standard r kowt uma yg serba serbi kekurgn . ok . da kena bebel sumer uh , da hbs rehat ( stlh mkn damai) kwn aku 2 orang neh poun diangkut pergi . waaa !!

ini semasa sesi mengangkut barang . sungguh cantek ya kak sheera posing(tp bkn dye poun yg na pndah.hee) 

da siap sumer , da salam2 sedih2 , mereka berdua poun di bawa pergi . sekarang tggallah kami berempat jea . tak pela . na wat guane . kan .

No comments:

Post a Comment