sONg frOm tHe hEARt =)

Saturday, January 29, 2011

THAT'S OK THEN .

she's dumping me for whom ? lord , it's so painful . please help me out of this situation . awak , awak tao x sy syg sgt kat awk ? awk tao x awak la segalanya bg saya . pernah tak awak luang sikit masa awak tu untuk fikir tntg sy ? pernah tak awk tanya khabar sy ? pernah x ? pernah tak awk cuba utk faham saya ? haish . awak kata awk syg sy , sy pon syg awk . tp , awk tao x yg sy tak boleyh tgh awk dgn org lain ? stiap kali tgk awk dgn org laen , sy mesti tringat waktu mula2 kte kapel dulu



awak : ilysm b . no1 else
saya : ilyt syg . btol ke syg b ?
awak : btol .
saya : lau syg tggal b nanti , b mcmne ?
awak : syg takan tggal b sbb u r my 1 n only .
saya : yeke ? janji ?
awak : janji .


Tp tu dulu kan ? awk msti da lupa sumer ni tp bg sy sumer tu ta penah padam . sy syg awk . sumpah . hurm . takpela . sy harap awk bahagia dgn dye . i noe im juz nothing for u . i cant do like he did . maafkan sy sebab terlalu cintakan awk .KENAPALAH AKU TAK PERNAH NAK TERIMA HAKIKAT HIDUP YG SATU NI .



No comments:

Post a Comment